Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18383
Title: Фортепіанна музика для дітей у творчості В. Барвінського, Н. Нижанківського та М. Скорика (до ювілеїв композиторів)
Other Titles: Фортепианная музыка для детей в творчестве В. Барвинского, Н. Нижанкивского и М. Скорика (к юбилеям композиторов)
PIANO MUSIC FOR CHILDREN IN CREATIVE WORK OF V. BARVINSKY, N. NYZHANKIVSKY AND M. SKORYK (TO THE COMPOSERS’ ANNIVERSARIES)
Authors: Юзюк, З. І.
Bibliographic description (Ukraine): Юзюк З. І. Фортепіанна музика для дітей у творчості В. Барвінського, Н. Нижанківського та М. Скорика (до ювілеїв композиторів) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 107–115.
Issue Date: 2013
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: український педагогічний репертуар
фортепіанна музика для дітей
український фольклор
естетико-психологічні засади
ментальність
украинский педагогический репертуа
фортепианная музыка для детей
украинский фольклор
эстетико-психологические основы
ментальность
Ukrainian pedagogical repertoire
piano music for children
Ukrainian folklore
aesthetic-psychological principles
mentality
Abstract: У статті досліджено значення українських композиторів-піаністів В. Барвінського, Н. Нижанківського та М. Скорика в розвитку національної фортепіанної музики дидактичного спрямування. Розглянуто специфіку фольклорного опрацювання у творах з фортепіанних авторських збірок для дітей цих митців, вивчено естетико-психологічні засади їхнього фортепіанного педагогічного доробку. Охарактеризовано ідеологічні та художні тенденції, властиві фортепіанній творчості для дітей композиторів України двох періодів: 20–30-х і 60-х років ХХ сторіччя.
В статье исследовано значение украинских композиторов-пианистов В. Барвинского, Н. Нижанкивского и М. Скорика в развитии национальной фортепианной музыки дидактической направленности. Рассмотрено специфику фольклорной обработки в произведениях из фортепианных авторских сборников для детей этих композиторов, изучено эстетикопсихологические основы их фортепианного педагогического творчества. Охарактеризованы идеологические и художественные тенденции, присущие фортепианному творчеству для детей композиторов двух периодов: 20–30-х и 60-х годов ХХ века.
In this article the importance of composers-pianists V. Barvinsky, N. Nyzhankivsky and M. Skoryk in the development of national piano pedagogical music is investigated. The specificity of folklore processing in pieces from mentioned composers’ piano author’s collections for children is considered, aesthetic-psychological principles of their piano pedagogical creative work is investigated. Ideological and artistic tendencies, which are common for piano pedagogical music of two periods: 1920–1930’s and 1960’s are characterized.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18383
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YUZYUK.pdf245,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.