Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1840
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПігур, Мирослава Василівна-
dc.date.accessioned2012-03-28T10:23:48Z-
dc.date.available2012-03-28T10:23:48Z-
dc.date.issued2012-01-
dc.identifier.citationПігур, М. В. Використання авторських неологізмів на заняттях зі словотвору : (на матеріалі поезій Василя Стуса) / М. В. Пігур // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 78-82.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1840-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність використання авторських неологізмів на заняттях зі словотвору. Закцентовано увагу на дидактичному матеріалі з художніх текстів, котрий, окрім досягнення навчальної, розвивальної і виховної мети, дозволяє реалізувати міжпредметні зв’язки. Саме вони сприяють інтегрованому підходу до розуміння й аналізу мовних явищ, що забезпечує єдність лінгвістичної теорії і мовленнєвої практики в формуванні мовної особистості студента-філолога.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обоснована целесообразность использования авторских неологизмов на занятиях по словообразованию. Акцентировано внимание на дидактическом материале из художественных произведений, который, кроме достижения учебной, развивательной и воспитательной цели, позволяет реализовать межпредметные связи. Именно они сопутствуют интегрированнму подходу к пониманию и анализу языковых явлений, что обеспечивает единство лингвистической теории и речевой практики в формировании языковой личности студента-филолога.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the feasibility of using author’s neologisms in the lessons in word-formation. Attention is paid to the didactic material of literary texts, which, in addition to achievement of academic, developing and educational goals, allows to realize cross-curricular approach. They promote an integrated approach to understanding and analysis of linguistic phenomena, which ensures the unity of linguistic theory and speech practice in formation students' philologist language personality.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectавторські неологізмиuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectтипи вправ і завданьuk_UA
dc.titleВикористання авторських неологізмів на заняттях зі словотвору (на матеріалі поезій Василя Стуса)uk_UA
dc.title.alternativeИспользование авторских неологизмов на занятиях по словообразованию (на материале стихотворении Васидия Стуса)uk_UA
dc.title.alternativeUsing the author's neologisms in the classroom with word-formation (based on the poetry of Vasyl Stus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pigur.pdf249,44 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.