Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20266
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯсінська, Марія-
dc.date.accessioned2021-07-23T06:37:25Z-
dc.date.available2021-07-23T06:37:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯсінська М. Формування маркетингових стратегій в сучасних умовах / наук. кер. Л. Литвин // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. Вип. 36. С. 28-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20266-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleФормування маркетингових стратегій в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 36

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yasinska_Mariia.pdf151,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.