Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20266
Назва: Формування маркетингових стратегій в сучасних умовах
Автори: Ясінська, Марія
Бібліографічний опис: Ясінська М. Формування маркетингових стратегій в сучасних умовах / наук. кер. Л. Литвин // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. Вип. 36. С. 28-31.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20266
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yasinska_Mariia.pdf151,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.