Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20713
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМізюк, О. В.-
dc.date.accessioned2021-09-06T05:15:35Z-
dc.date.available2021-09-06T05:15:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМізюк О. В. Майстер інструментальної мініатюри // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. № 1. С. 25–31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20713-
dc.description.abstractУ статті визначено значення інструментальних мініатюр у концертному репертуарі видатного віолончеліста Емануеля Фойєрмана (1902-1942). Розглядаються інтерпретаторські принципи Е. Фойєрмана на прикладі його власних транскрипцій віртуозних п’єс для скрипки. Проаналізовано найбільш відомі грамофонні та кінозаписи інструментальних мініатюр, зроблені віолончелістом протягом його життя. Здійснено спробу дати оцінку внеску Е.Фойєрмана в утвердженні віолончелі як солюючого інструмента на концертних сценах першої половини минулого століття.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определяется значение инструментальных миниатюр в концертном репертуаре выдающегося виолончелиста Эммануеля Фойерманна (1902-1942). Рассматриваются интерпретаторские принципы Э. Фойерманна на примере его собственных транскрипций виртуозных скрипичных пьес. Проанализированы наиболее известные граммофонные и кинозаписи инструментальных миниатюр, сделанные виолончелистом. Делается попытка оценить вклад Э. Фойерманна в процесс утверждения виолончели как солирующего инструмента на концертных сценах первой половины прошлого столетия.uk_UA
dc.description.abstractThe salon works in the concert repertoire of Emanuel Feuermann. The realization of interpretive principles of E. Feuermann in his own arrangements of virtuoso pieces for the violin An analysis of Feuermann’s most significant recordings of salon works. Feuermann’s contribution to the process of appreciating the cellist as a soloist on the concert stages of the first half of the last century.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМистецтвознавство;-
dc.subjectЕ.Фойєрманuk_UA
dc.subjectп’єси для віолончеліuk_UA
dc.subjectвіолончельні транскрипції віртуозних скрипкових п’єс.uk_UA
dc.subjectЭ. Фойерманнuk_UA
dc.subjectпьесы для виолончелиuk_UA
dc.subjectвиолончельные транскрипции виртуозных скрипичных пьесuk_UA
dc.subjectE. Feuermannuk_UA
dc.subjectsalon works for cellouk_UA
dc.subjectcello transcription of virtuoso pieces for violinuk_UA
dc.titleМайстер інструментальної мініатюриuk_UA
dc.title.alternativeМастер инструментальной миниатюрыuk_UA
dc.title.alternativeMASTER OF INSTRUMENTAL MINIATUREuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2010 № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MIZYUK.pdf409,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.