Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20713
Назва: Майстер інструментальної мініатюри
Інші назви: Мастер инструментальной миниатюры
MASTER OF INSTRUMENTAL MINIATURE
Автори: Мізюк, О. В.
Бібліографічний опис: Мізюк О. В. Майстер інструментальної мініатюри // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. № 1. С. 25–31.
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: Е.Фойєрман
п’єси для віолончелі
віолончельні транскрипції віртуозних скрипкових п’єс.
Э. Фойерманн
пьесы для виолончели
виолончельные транскрипции виртуозных скрипичных пьес
E. Feuermann
salon works for cello
cello transcription of virtuoso pieces for violin
Серія/номер: Мистецтвознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено значення інструментальних мініатюр у концертному репертуарі видатного віолончеліста Емануеля Фойєрмана (1902-1942). Розглядаються інтерпретаторські принципи Е. Фойєрмана на прикладі його власних транскрипцій віртуозних п’єс для скрипки. Проаналізовано найбільш відомі грамофонні та кінозаписи інструментальних мініатюр, зроблені віолончелістом протягом його життя. Здійснено спробу дати оцінку внеску Е.Фойєрмана в утвердженні віолончелі як солюючого інструмента на концертних сценах першої половини минулого століття.
В статье определяется значение инструментальных миниатюр в концертном репертуаре выдающегося виолончелиста Эммануеля Фойерманна (1902-1942). Рассматриваются интерпретаторские принципы Э. Фойерманна на примере его собственных транскрипций виртуозных скрипичных пьес. Проанализированы наиболее известные граммофонные и кинозаписи инструментальных миниатюр, сделанные виолончелистом. Делается попытка оценить вклад Э. Фойерманна в процесс утверждения виолончели как солирующего инструмента на концертных сценах первой половины прошлого столетия.
The salon works in the concert repertoire of Emanuel Feuermann. The realization of interpretive principles of E. Feuermann in his own arrangements of virtuoso pieces for the violin An analysis of Feuermann’s most significant recordings of salon works. Feuermann’s contribution to the process of appreciating the cellist as a soloist on the concert stages of the first half of the last century.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20713
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2010 № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MIZYUK.pdf409,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.