Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21643
Назва: Проблеми навчання іноземної мови в початковій школі: інноваційний контекст
Автори: Кравчук, Лілія
Бібліографічний опис: Кравчук Л. Проблеми навчання іноземної мови в початковій школі: інноваційний контекст // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 102–106.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні проблеми (педагогічні, методичні, організаційні), пов язаін із запровадженням вивчення іноземної мови в початковій школі. Обґрунтовано можливість і доцільність раннього навчання іноземних мов молодших школярів.
В статье проанализированы основные проблемы (педагогические, методические, организационные), связанные с внедрением изучения иностранного языка в начальной школе. Обосновано возможность и целесообразность раннего изучения иностранных языков младшими школьниками.
The article analyzes the main problems (educational, instructional, and organizational) associated with the introduction of foreign languages at the primary school. The possibility and feasibility of early studying of foreign languages by younger ones.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21643
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk.pdf4,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.