Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21677
Назва: Уміння вчитися як психолого-педагогічна проблема
Автори: Гишка, Надія
Бібліографічний опис: Гишка Н. Уміння вчитися як психолого-педагогічна проблема // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 177–180.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті міститься інформація про основні поняття проблеми «уміння вчитися». Розкривається суть поняття «ключова компетентність початкової освіти», її значення для навчання.
В статье содержится информация об основных понятиях проблемы «умение учиться». Раскрывается сущность понятия «ключевая компетентность начального образования», его значение для обучение.
This article contains information about basic concepts of the problem «ability to learn». They describe the essence of the concept of «core competence of primary education», its importance for learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21677
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hyshka.pdf3,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.