Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21740
Назва: Модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання
Автори: Бєкірова, Лемара
Бібліографічний опис: Бєкірова Л. Модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 5. C. 56–61.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання, (розроблена модель готовності, визначено організаційно-педагогічні умови її реалізації).
В статье рассматривается проблема формирования готовности будущих учителей начальных классов к применению интерактивных технологий обучения, (разработана модель готовности, определены организационно-педагогические условия ее реализации).
The paper addresses the problem offormation ofpreparedness for future elementary school teachers to use interactive technologies in teaching, identified organizational and pedagogical conditions, defined model of this type ofpreparedness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21740
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biekirova.pdf334,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.