Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22641| Название: | Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів | 
| Авторы: | Карабін, Оксана Йосифівна | 
| Библиографическое описание: | Карабін О. Й. Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 7. C. 100–102. | 
| Дата публикации: | 2008 | 
| Издательство: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Ключевые слова: | предметно-модульна система комп’ютерне тестування тести знання тестологія валідність тестів | 
| Серия/номер: | Педагогіка; | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22641 | 
| Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 7 | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Karabin.pdf | 363,13 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

