Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманишин, Юлія-
dc.date.accessioned2021-10-25T12:20:13Z-
dc.date.available2021-10-25T12:20:13Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationРоманишин Ю. Сутність і зміст основних понять інформаційно- телекомунікаційних технологій, які використовуються у навчальному процесі ВНЗ // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 1. C. 60–64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22712-
dc.description.abstractУ статті дається визначення основних базових понять: інформація, інформаційні ресурси, інформатизація, технологія навчання, інформаційна технологія, інформаційно-телекомунікаційна технологія. Розглядаються види інформаційних технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleСутність і зміст основних понять інформаційно- телекомунікаційних технологій, які використовуються у навчальному процесі ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanyshyn.pdf312,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.