Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22712
Назва: Сутність і зміст основних понять інформаційно- телекомунікаційних технологій, які використовуються у навчальному процесі ВНЗ
Автори: Романишин, Юлія
Бібліографічний опис: Романишин Ю. Сутність і зміст основних понять інформаційно- телекомунікаційних технологій, які використовуються у навчальному процесі ВНЗ // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 1. C. 60–64.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті дається визначення основних базових понять: інформація, інформаційні ресурси, інформатизація, технологія навчання, інформаційна технологія, інформаційно-телекомунікаційна технологія. Розглядаються види інформаційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22712
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanyshyn.pdf312,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.