Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22806| Назва: | Методологічні аспекти формування змісту професійно-технічної освіти | 
| Автори: | Кудикіна, Надія | 
| Бібліографічний опис: | Кудикіна Н. Методологічні аспекти формування змісту професійно-технічної освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 161–165. | 
| Дата публікації: | 2007 | 
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Серія/номер: | Педагогіка; | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється проблема методологічного забезпечення формування змісту професійно-технічної освіти, яке реалізується шляхом дотримання принципів: об’єктивності; науковості; сутнісного аналізу; єдності логічного й історичного; генетичного; системного вивчення досліджуваного явища; особистісної зорієнтованості змісту професійно-технічної освіти; взаємозв’язку особистісної зорієнтованості змісту професійно-технічної освіти з діяльним підходом; доступності. Відповідно до специфіки об’єкта пізнання добирається доцільно організована композиція прийомів, форм і методів дослідження, що застосовуються в науці. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22806 | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kudykina.pdf | 320,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

