Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23000
Назва: Становлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця як педагогічний процес
Автори: Воєводін, В’ячеслав
Бібліографічний опис: Воєводін В. Становлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця як педагогічний процес // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 20–25.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців. Визначено три групи методів становлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця: проблемно-пошукові (метод синектики, імітаційного моделювання, метод проблемних завдань); евристичні (метод емпатії, Сократова бесіда, метод естетичного колективного аналізу музичного твору, метод імпровізації, метод творчих завдань); методи, пов’язані з підготовкою виконавців до концертного виступу (метод синестезії, метод монтажу, метод ідеальних типів, метод створення культурного контексту, метод інтерпретації, психолого-фізіологічний тренінг).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23000
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voievodin.pdf358,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.