Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23010Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Богданюк, Олег | - |
| dc.date.accessioned | 2021-11-18T13:06:16Z | - |
| dc.date.available | 2021-11-18T13:06:16Z | - |
| dc.date.issued | 2007 | - |
| dc.identifier.citation | Богданюк О. Педагогічні умови та модель формування готовності майбутніх офіцерів-кінологів до професійної діяльності // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 38–42. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23010 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування готовності майбутніх офіцерів-кінологів до професійної діяльності. Подана модель формування такої готовності, яка включає: мету; педагогічні умови; компоненти готовності (мотиваційно-вольовий, оцінювальний, психофізіологічний, пізнавально- операційний); критерії (формування позитивної мотивації, наявність глибоких і міцних знань, розвиток професійних якостей); рівні готовності (креативний, активно-пошуковий, реконструктивний, репродуктивний); результат. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
| dc.title | Педагогічні умови та модель формування готовності майбутніх офіцерів-кінологів до професійної діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bohdaniuk.pdf | 338,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.