Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23010
Назва: Педагогічні умови та модель формування готовності майбутніх офіцерів-кінологів до професійної діяльності
Автори: Богданюк, Олег
Бібліографічний опис: Богданюк О. Педагогічні умови та модель формування готовності майбутніх офіцерів-кінологів до професійної діяльності // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 38–42.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему формування готовності майбутніх офіцерів-кінологів до професійної діяльності. Подана модель формування такої готовності, яка включає: мету; педагогічні умови; компоненти готовності (мотиваційно-вольовий, оцінювальний, психофізіологічний, пізнавально- операційний); критерії (формування позитивної мотивації, наявність глибоких і міцних знань, розвиток професійних якостей); рівні готовності (креативний, активно-пошуковий, реконструктивний, репродуктивний); результат.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23010
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bohdaniuk.pdf338,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.