Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24059| Назва: | Дидактичні умови формування критичного мислення школярів у процесі вивчення шкільного курсу біології | 
| Автори: | Степанюк, Алла Василівна Піхота, Наталія Юріївна | 
| Бібліографічний опис: | Степанюк А. В., Піхота Н. Ю. Дидактичні умови формування критичного мислення школярів у процесі вивчення шкільного курсу біології // Modern directions of scientific research development : the 3rd International scientific and practical conference (Chicago, USA 1-3 September 2021). Chicago : BoScience Publisher , 2021. P. 269-274. | 
| Дата публікації: | 1-вер-2021 | 
| Видавництво: | BoScience Publisher | 
| Ключові слова: | школярі критичне мислення дидактичні умови біологія прийоми розумової діяльності | 
| Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовані дидактичні умови формування критичного мислення школярів в процесі вивчення біології як ієрархічної системи: цілеспрямована діяльність із формування прийомів розумової діяльності в учнів основної школи; формування цілісної природничо-наукової картини світу школярів; формування компонентів критичного мислення як виду знань і як способу діяльності; розвиток критичного мислення школярів як складного цілісного утворення, що передбачає формування особистісний цінностей, умінь вибудувати власну модель критичної поведінки; забезпечення інтерактивного обміну результатами рефлексивної діяльності учнів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24059 | 
| ISBN: | 978-1-73981-126-6 | 
| Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Stepaniuk_Pikhota.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

