Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/247
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрокопенко, Андрій Іванович-
dc.date.accessioned2011-09-26T08:59:40Z-
dc.date.available2011-09-26T08:59:40Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationПрокопенко, А. І. Теоретичні питання оцінки якості роботи вищого навчального закладу / А. І. Прокопенко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 56-61.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/247-
dc.description.abstractРозглянуто оцінку якості роботи вищого навчального закладу як уявлення про можливості вищої школи задовольнити потреби суспільства у конкурентоспроможних фахівцях, визнання цінності вищої освіти. До складників оцінки якості діяльності педагогічного колективу вузу віднесено діагностику, аналіз отриманих результатів, прогнозування розвитку суб’єктів професійної підготовки. На основі результатів моніторингу уточнено показники якості роботи вузу та чинники, які позитивно впливають на управління вищою освітою.en_US
dc.description.abstractРассмотрено оценку качества высшего учебного заведения как представление о возможностях высшей школы удовлетворить потребности общества в конкурентноспособных специалистах, признание ценности высшего образования. К составляющим оценки качества деятельности педагогического коллектива вуза отнесено диагностику, анализ полученных результатов, прогнозирование развития субъектов профессиональной подготовки. На основе результатов мониторинга уточнено показатели качества работы вуза и факторы, которые положительно влияют на управление высшим образованием.en_US
dc.description.abstractThe assessment of university quality as a conception of higher school potential to satisfy society demand in competitive specialists and acknowledgement of higher education value has been examined. Diagnosing, analyzing of obtained results, predicting the development of subjects of vocational training have been defined as components of quality assessment of teaching staff activities. On the ground of monitored results cthe quality indices of university activity and factors which influence higher education management in a positive way have been specified.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectоцінкаen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectвикладачen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.titleТеоретичні питання оцінки якості роботи вищого навчального закладуen_US
dc.title.alternativeТеоретические вопросы оценки качества работы высшего учебного заведенияen_US
dc.title.alternativeTheoretical aspects of guality assessment of higher educational establishment activityen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Prokopenko.pdf138,44 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.