Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/247
Назва: Теоретичні питання оцінки якості роботи вищого навчального закладу
Інші назви: Теоретические вопросы оценки качества работы высшего учебного заведения
Theoretical aspects of guality assessment of higher educational establishment activity
Автори: Прокопенко, Андрій Іванович
Бібліографічний опис: Прокопенко, А. І. Теоретичні питання оцінки якості роботи вищого навчального закладу / А. І. Прокопенко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 56-61.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: управління
оцінка
якість
викладач
студент
вищий навчальний заклад
Короткий огляд (реферат): Розглянуто оцінку якості роботи вищого навчального закладу як уявлення про можливості вищої школи задовольнити потреби суспільства у конкурентоспроможних фахівцях, визнання цінності вищої освіти. До складників оцінки якості діяльності педагогічного колективу вузу віднесено діагностику, аналіз отриманих результатів, прогнозування розвитку суб’єктів професійної підготовки. На основі результатів моніторингу уточнено показники якості роботи вузу та чинники, які позитивно впливають на управління вищою освітою.
Рассмотрено оценку качества высшего учебного заведения как представление о возможностях высшей школы удовлетворить потребности общества в конкурентноспособных специалистах, признание ценности высшего образования. К составляющим оценки качества деятельности педагогического коллектива вуза отнесено диагностику, анализ полученных результатов, прогнозирование развития субъектов профессиональной подготовки. На основе результатов мониторинга уточнено показатели качества работы вуза и факторы, которые положительно влияют на управление высшим образованием.
The assessment of university quality as a conception of higher school potential to satisfy society demand in competitive specialists and acknowledgement of higher education value has been examined. Diagnosing, analyzing of obtained results, predicting the development of subjects of vocational training have been defined as components of quality assessment of teaching staff activities. On the ground of monitored results cthe quality indices of university activity and factors which influence higher education management in a positive way have been specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/247
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko.pdf138,44 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.