Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24801| Назва: | Вплив пандемії на психічне здоров’я та освітній менеджмент учасників освітнього процесу | 
| Автори: | Сіткар, Віктор Ілліч Сіткар, Степан Вікторович | 
| Бібліографічний опис: | Сіткар В. І., Сіткар С. В. Вплив пандемії на психічне здоров’я та освітній менеджмент учасників освітнього процесу // Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів V регіональної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 26 листопада 2021 р.). Тернопіль, 2021. С. 113-117 | 
| Дата публікації: | 26-лис-2021 | 
| Ключові слова: | освіта пандемія менеджмент психічне здоров’я дистанційне навчання учасники освітнього процесу | 
| Короткий огляд (реферат): | В статті звертається увага на те, що в умовах пандемії, яка триває вже другий рік, і дистанційного навчання учасники освітнього процесу можуть переживати проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям: підвищення тривожності, депресію, стрес, страх. Зазначено, що перехід на дистанційне навчання детермінований пандемією COVID-19 спричинив погіршення якості та доступності освіти, а також загострення низки освітніх нерівностей. Наведено результати погіршення психічного здоров’я, з причини переходу на дистанційне навчання в освітніх закладах різних країн, зокрема Іспанії, Нідерландах, Канаді, Португалії та Україні. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24801 | 
| Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Sitkar.pdf | 725,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

