Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24895
Назва: Суспільно-географічна сутність малого бізнесу: теоретико-методологічні засади
Інші назви: PUBLIC-GEOGRAPHICAL ESSENCE OF SMALL BUSINESS: THEORETICAL-METHODOLOGICAL BASES
Автори: Матвійчук, Борис
Бібліографічний опис: Матвійчук Б. Суспільно-географічна сутність малого бізнесу: теоретико-методологічні засади // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Географія. Тернопіль : ТНПУ, 2007. Вип. 1. С. 104-113.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Географія;
Короткий огляд (реферат): Basic approaches are considered in relation to interpretation of small enterprise (small business) in foreign and domestic literature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24895
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія. 2007. № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matviychyk.pdf338,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.