Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/248
Назва: | Педагогічна взаємодія як ключова складова гуманізації навчального процесу у вищому навчальному закладі |
Інші назви: | Педагогическое взаимодействие как ключевая составная гуманизации процесса в высшем учебном заведении Pedagogical interaction as key constituent of ducational process humanisation at higher educational establishment |
Автори: | Гончар, Олена Валентинівна |
Бібліографічний опис: | Гончар, О. В. Педагогічна взаємодія як ключова складова гуманізації навчального процесу у вищому навчальному закладі / О. В. Гончар // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 62-66. |
Дата публікації: | сер-2010 |
Видавництво: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Ключові слова: | гуманізація освіти гуманітаризація професійна діяльність компонент особистість авторитарний демократичний організаційний |
Короткий огляд (реферат): | Розкриваються сутність і походження термінів «гуманізація» і «гуманітаризація» освіти. Стверджується, що ключовою складовою гуманістичної педагогіки й гуманізації навчального процесу у вищому навчальному закладі (ВНЗ) є педагогічна взаємодія. Заснована на принципі паритетності у відносинах між викладачем і студентами, педагогічна взаємодія відкриває можливості для самореалізації особистості кожного студента та його самоорганізації у майбутній професійній діяльності. Раскрываются сущность и происхождение терминов «гуманизации» и «гуманитаризация» образования. Утверждается, что ключевой составляющей гуманистической педагогики и гуманизации учебного процесса в высшем учебном заведении является педагогическое взаимодействие. Основанное на принципе паритетности в отношениях между участниками учебного процесса, педагогическое взаимодействие открывает возможности для самореализации личности каждого студента, а также его самоорганизации в будущей профессиональной деятельности. The article is devoted to the investigation of the essence and origin of the terms “humanization” and “humanitarization” of an educational process. It proves the idea that the key component of humanization of an educational process in the pedagogy of humanism and of this process at the higher educational establishment in particular is pedagogical interaction which is based on equal rights of students and a teacher. That fact provides them with ample opportunity both for self-actualization of a personality and self-organization in the future teamwork within the framework of professional activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/248 |
Власник авторського права: | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gonchar.pdf | 124,53 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.