Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХомик, Юлія Олексіївна-
dc.contributor.authorСавелюк, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-11-10T09:05:39Z-
dc.date.available2022-11-10T09:05:39Z-
dc.date.issued2022-09-29-
dc.identifier.citationХомик Ю. О., Савелюк Н. М. Психологічні та психолінгвістичні чинники впливу рекламних текстів на особистість // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. C. 250-254.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27117-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічнийуніверситет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleПсихологічні та психолінгвістичні чинники впливу рекламних текстів на особистістьuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savel2.pdf322,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.