Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27117
Title: Психологічні та психолінгвістичні чинники впливу рекламних текстів на особистість
Authors: Хомик, Юлія Олексіївна
Савелюк, Наталія Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Хомик Ю. О., Савелюк Н. М. Психологічні та психолінгвістичні чинники впливу рекламних текстів на особистість // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. C. 250-254.
Issue Date: 29-Sep-2022
Publisher: Тернопільський національний педагогічнийуніверситет імені Володимира Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27117
Appears in Collections:Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savel2.pdf322,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.