Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27117
Название: Психологічні та психолінгвістичні чинники впливу рекламних текстів на особистість
Авторы: Хомик, Юлія Олексіївна
Савелюк, Наталія Михайлівна
Библиографическое описание: Хомик Ю. О., Савелюк Н. М. Психологічні та психолінгвістичні чинники впливу рекламних текстів на особистість // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. C. 250-254.
Дата публикации: 29-сен-2022
Издательство: Тернопільський національний педагогічнийуніверситет імені Володимира Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27117
Располагается в коллекциях:Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Savel2.pdf322,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.