Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27117
Назва: Психологічні та психолінгвістичні чинники впливу рекламних текстів на особистість
Автори: Хомик, Юлія Олексіївна
Савелюк, Наталія Михайлівна
Бібліографічний опис: Хомик Ю. О., Савелюк Н. М. Психологічні та психолінгвістичні чинники впливу рекламних текстів на особистість // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. C. 250-254.
Дата публікації: 29-вер-2022
Видавництво: Тернопільський національний педагогічнийуніверситет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27117
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savel2.pdf322,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.