Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкасків, Ганна Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-11-10T14:32:37Z-
dc.date.available2022-11-10T14:32:37Z-
dc.date.issued2022-10-23-
dc.identifier.citationСкасків Г. Організація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школі // Освіта – енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги : матеріали Крайового форуму освітян (23 жовтня 2022 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 53-55uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27144-
dc.description.abstractУ статті розглядається концепція цифрової трансформації в процесі навчання проєктно-ігрових технологій та впровадження елементів гейміфікації. Описано можливості використання Minecraft для створення навчальних ігрових проєктів. Проаналізовано результати роботи ігрового середовища студентів зі створення проєктів віртуальних світів у середовищі Minecraft.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectMinecraftuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectігрове середовищеuk_UA
dc.subjectтехнології гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectвіртуальний світuk_UA
dc.titleОрганізація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освіта - як енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skaskiv.pdf658,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.