Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27144
Назва: Організація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школі
Автори: Скасків, Ганна Михайлівна
Бібліографічний опис: Скасків Г. Організація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школі // Освіта – енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги : матеріали Крайового форуму освітян (23 жовтня 2022 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 53-55
Дата публікації: 23-жов-2022
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: проєкт
Minecraft
ігрова діяльність
ігрове середовище
технології гейміфікації
віртуальний світ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається концепція цифрової трансформації в процесі навчання проєктно-ігрових технологій та впровадження елементів гейміфікації. Описано можливості використання Minecraft для створення навчальних ігрових проєктів. Проаналізовано результати роботи ігрового середовища студентів зі створення проєктів віртуальних світів у середовищі Minecraft.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27144
Розташовується у зібраннях:Освіта - як енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skaskiv.pdf658,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.