Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27144
Назва: | Організація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школі |
Автори: | Скасків, Ганна Михайлівна |
Бібліографічний опис: | Скасків Г. Організація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школі // Освіта – енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги : матеріали Крайового форуму освітян (23 жовтня 2022 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 53-55 |
Дата публікації: | 23-жов-2022 |
Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
Ключові слова: | проєкт Minecraft ігрова діяльність ігрове середовище технології гейміфікації віртуальний світ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається концепція цифрової трансформації в процесі навчання проєктно-ігрових технологій та впровадження елементів гейміфікації. Описано можливості використання Minecraft для створення навчальних ігрових проєктів. Проаналізовано результати роботи ігрового середовища студентів зі створення проєктів віртуальних світів у середовищі Minecraft. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27144 |
Розташовується у зібраннях: | Освіта - як енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skaskiv.pdf | 658,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.