Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27183
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДанко, Антоніна-
dc.date.accessioned2022-11-14T13:52:54Z-
dc.date.available2022-11-14T13:52:54Z-
dc.date.issued2022-10-20-
dc.identifier.citationДанко А. Педагогіка партнерства у подоланні тривожності учнів у підручнику для менеджера: психологічний аспект // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : Матеріали ІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка (м. Тернопіль, 20 жовтня 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 66-69.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27183-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства у подоланні тривожності учнів у підручнику для менеджера: психологічний аспектuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Danko.pdf356,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.