Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28758| Назва: | Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів |
| Бібліографічний опис: | Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : КРОК, 2019. 361 с. |
| Дата публікації: | 18-тра-2019 |
| Видавництво: | Крок |
| Ключові слова: | Парадигмальна модель сфера освіти євроінтеграційні процеси |
| Короткий огляд (реферат): | У збірнику подано тези доповідей та статті учасників Міжнародного форуму управлінської діяльності «Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів», проведеного 18-19 травня 2019 року у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Матеріали, тези доповідей і повідомлень подані в авторському варіанті. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших даних несуть автори. |
| Опис: | Повнотекстові матеріали Міжнародного форуму |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28758 |
| ISSN: | 978-617-692-527-9 |
| Розташовується у зібраннях: | Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Paradegmalna_model_conf.pdf | 5,54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.