Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32504
Назва: Художня практика Павла Богацького в контексті доби (початок ХХ століття)
Інші назви: Artistic Practice of Pavlo Bogatskyi in the Context of Time (Beginning of the XX Century)
Автори: Нагорний, Ярослав
Бібліографічний опис: Нагорний Я. Художня практика Павла Богацького в контексті доби (початок ХХ століття) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. Вип. 38. С. 178-190
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: художня практика
елементи змін
модернізм
Павло Богацький
рецепція,дискусія
«хатини»
«радяни»
artistic practice
elements of changes
modernism
Pavlo Bogatskyi
reception
discussion
“khatiany”
“radiany”
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється зародження стильової хвилі модернізму в Україні на початку минулого століття і участь у літературному процесі Павла Богацького, редагуванні ним журналу «Українська хата» (1909 – 1914), що призвело до зiткнення непримиренних поглядiв «радян» і «хатян», дискусії навколо подальшого розвитку вітчизняного письменства. У статті закцентовано, що оновлення вітчизняної художньої літератури на початку минулого століття було не лише потребою орієнтації на психологічну Європу, а й внутрішньою необхідністю самореалізації письменницького таланту у творенні свіжих образів – своєрідний протест супроти традиційного побутописання.
Generation of style wave of modernism in Ukraine at the beginning of the last century and participation in literary process of Pavlo Bogatskyi, his editing of the magazine “Ukrainian House” (Ukrainska Khata) (1909- 1914), which led to collision of irreconcilable views of “radiany” and “khatiany”, discussion around further development of Soviet literature have been cleared up. It is emphasized that renewal of domestic fiction literature at the beginning of the last century was not only the need of orientation to the psychological Europe, but the inner necessity of self-realization of writer’s talent in creation new images – original protest against traditional describing of life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32504
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2013. Вип. 38

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nahornyi.pdf576,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.