Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33048
Назва: Перспективи використання інноваційних технологій в інклюзивній освіті
Автори: Батарейна, Ірина
Бібліографічний опис: Батарейна І. Перспективи використання інноваційних технологій в інклюзивній освіті // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль 25–26 квітня 2024 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 97-102
Дата публікації: 25-кві-2024
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: інноваційні технології
інклюзивна освіта
технології інклюзивної освіти
особа з особливими освітніми потребами
навчально-виховний процес
освітнє середовище
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається питання використання інноваційних технологій в інклюзивній освіті. Сьогодні особлива увага в Україні приділяється проблемі доступності сучасної освіти для осіб з особливими освітніми потребами. Адже, освіта розвивається в напрямку всебічного розвитку особистості з урахуванням освітніх потреб усіх дітей. Проблема виховання молодого покоління — одна з найбільш актуальних у сучасній педагогічній науці. Організація навчально - виховного процесу спрямована на створення життєвого простору, який допоможе кожній дитині знайти своє місце в житті, бути самостійною особистістю, здатною ціннісно ставитися не лише до самої себе, а й оточення, приймати свідомі рішення та відповідати за їх виконання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33048
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batareina.pdf510,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.