Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33239
Назва: Сучасний англомовний дискурс брендингу як проблема перекладу
Автори: Тараненко, Дарія
Іванців, Орислава Володимирівна
Бібліографічний опис: Тараненко Д., Іванців О. Сучасний англомовний дискурс брендингу як проблема перекладу // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу : збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 травня 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 90-92
Дата публікації: 16-тра-2024
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33239
Розташовується у зібраннях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31_Taranenko_Ivantsiv.pdf700,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.