Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШабала, Ганна-
dc.date.accessioned2024-07-16T11:33:23Z-
dc.date.available2024-07-16T11:33:23Z-
dc.date.issued2024-04-10-
dc.identifier.citationШабала Г. Особистий бренд як явище сучасної рекламної та соціальної комунікації / наук. кер. А. Лященко // Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : матеріали Другої всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (м. Тернопіль, 10 квітня 2024 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 227-230uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33361-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleОсобистий бренд як явище сучасної рекламної та соціальної комунікаціїuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Appears in Collections:Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shabala.pdf226,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.