Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35106
Название: Маркетинг в управлінні шкільною освітою в умовах розвитку внутрішнього моніторингу
Другие названия: Marketing in school education management in the context of internal monitoring development
Авторы: Петльована, Я. В.
Библиографическое описание: Петльована Я. В. Маркетинг в управлінні шкільною освітою в умовах розвитку внутрішнього моніторингу / наук. кер. Г. М. Мешко // Український соціум: соціально-гуманітарний аналіз сучасності та прогноз майбутнього : матеріали ХХVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 29 листопада 2024 р.). Харків : Право, 2024. С. 49-51
Дата публикации: 29-ноя-2024
Издательство: Право
Ключевые слова: маркетинг
шкільна освіта
управління шкільною освітою
внутрішній моніторинг
marketing
school education
school management
internal monitoring
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35106
ISBN: 978-617-8518-56-1
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petlyovana_Ukr_Sots.pdf312,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.