Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35258| Название: | Система навчально-пізнавальних завдань як засіб інтеграції змісту природничої освіти школярів | 
| Авторы: | Степанюк, Алла Василівна Фльорик, Наталія | 
| Библиографическое описание: | Степанюк А. В., Фльорик Н. Система навчально-пізнавальних завдань як засіб інтеграції змісту природничої освіти школярів // Траєкторія медичної освіти: збірник матеріалів з досвіду роботи педагогів та тез доповідей Освітнього навчально-методичного форуму «Фахівець ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні»,( м. Рівне, 30-31 січня 2024 р.). Рівне : КЗВО «Рівненська медична академія», 2024. С.191-196 | 
| Дата публикации: | 30-янв-2024 | 
| Издательство: | КЗВО «Рівненська медична академія» | 
| Ключевые слова: | природничо-наукова картина світу система навчально- пізнавальних завдань | 
| Краткий осмотр (реферат): | У публікації розкривається сутність природничо-наукової картини світу та системи завдань як засобу її формування у здобувачів освіти, проводиться аналіз концептуальних положень, які виконують при конструюваннi змiсту ПНКС, та ознайомлення із системою навчально-пізнавальних завдань світоглядного змісту для школярів. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35258 | 
| Располагается в коллекциях: | Тези конференцій | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Stepaniuk_Floryk.pdf | 3,91 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

