Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3560
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКирлан, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T11:27:54Z-
dc.date.available2013-11-11T11:27:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКирлан, О. В. Навчальні програми з читання для початкової школи України другої половини ХХ ст. в контексті реформування системи початкової освіти [Текст] / О. В. Кирлан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 14–19. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3560-
dc.description.abstractПроаналізовано навчальні програми з читання для початкової школи другої половини ХХ ст. у контексті реформування цієї ланки освіти. Обґрунтовано чотири етапи їх створення. Охарактеризовано вказані етапи та визначено тенденції й особливості розвитку кожного з них-
dc.description.abstractПроанализированы учебные программы по чтению для начальной школы второй половины ХХ века в контексте реформирования этого звена образования. Обоснованы четыре этапа их создания. Даны характеристики указанных этапов и определены тенденции и особенности развития каждого из них.-
dc.description.abstractThe article analyzes reading curriculum for elementary school of the second half of the twentieth century in the context of reforming of this link of education. Grounded four stages of its creation. The mentioned stages have been characterized and the tendencies and peculiarities of their development have been defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.titleНавчальні програми з читання для початкової школи України другої половини ХХ ст. в контексті реформування системи початкової освіти-
dc.title.alternativeУчебные программы с чтения для начальной школы Украины второй половины ХХ века в контексте реформирования системы начального образования-
dc.title.alternativeReading curriculum for elementary school in Ukraine of the second half of the twentieth century in the context of the primary education reform-
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kyrlan_Olha.pdf270,5 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.