Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3594
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельниченко, Мар’яна Вікторівна-
dc.contributor.authorХованова, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-12-02T12:55:30Z-
dc.date.available2013-12-02T12:55:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМельниченко, М. В. Використання медіаосвітніх ресурсів у процесі формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку (з досвіду роботи) / М. В. Мельниченко, О. А. Хованова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 37–44. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3594-
dc.description.abstractРассмотрены современные подходы к эффективности использования медиаобразовательных ресурсов в специальном учебном заведении. Приведены примеры из опыта проведения медиапрезентаций в процессе учебно-воспитательной работы по формированию полоролевого поведения у детей-сирот с нарушениями психофизического развития. Указаны цели применения медиапрезинтаций в своении учебно-познавательного материала.-
dc.description.abstractThe article describes the modern approaches to the efficient use of media educational resources in special education. The experience of conducting media presentations in the process of teaching and education aimed at the formation of gender-role behavior of orphans with psychophysical development disorders is discussed. The aims of the use of mediapresentations in the process of learning are defined.-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні підходи щодо ефективного використання медіаосвітніх ресурсів у спеціальному навчальному закладі. Наведено приклади з досвіду проведення медіапрезентацій у процесі навчально-виховної роботи щодо формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку. Вказано цілі впровадження медіапрезинтацій при засвоєнні навчально-пізнавального матеріалу/uk_UA
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectмедіаосвітні ресурси-
dc.subjectстатеворольова поведінка-
dc.subjectдіти-сироти з порушеннями психофізичного розвитку-
dc.subjectпрезентація-
dc.titleВикористання медіаосвітніх ресурсів у процесі формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку(з досвіду роботи)uk_UA
dc.title.alternativeИспользование медиаобразовательных ресурсов в процессе формирования полоролевого поведения у детей-сирот с нарушениями психофизического развития (из опыта работы)ru_RU
dc.title.alternativeThe use of media educational resources in the process of formation of gender-role behavior of orphans with psychophysical development disorders (based on work experience)en_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MELNYCHENKO.pdf367,47 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.