Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3594
Title: Використання медіаосвітніх ресурсів у процесі формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку(з досвіду роботи)
Other Titles: Использование медиаобразовательных ресурсов в процессе формирования полоролевого поведения у детей-сирот с нарушениями психофизического развития (из опыта работы)
The use of media educational resources in the process of formation of gender-role behavior of orphans with psychophysical development disorders (based on work experience)
Authors: Мельниченко, Мар’яна Вікторівна
Хованова, Олена Анатоліївна
Bibliographic description (Ukraine): Мельниченко, М. В. Використання медіаосвітніх ресурсів у процесі формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку (з досвіду роботи) / М. В. Мельниченко, О. А. Хованова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 37–44. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: медіаосвітні ресурси
статеворольова поведінка
діти-сироти з порушеннями психофізичного розвитку
презентація
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Рассмотрены современные подходы к эффективности использования медиаобразовательных ресурсов в специальном учебном заведении. Приведены примеры из опыта проведения медиапрезентаций в процессе учебно-воспитательной работы по формированию полоролевого поведения у детей-сирот с нарушениями психофизического развития. Указаны цели применения медиапрезинтаций в своении учебно-познавательного материала.
The article describes the modern approaches to the efficient use of media educational resources in special education. The experience of conducting media presentations in the process of teaching and education aimed at the formation of gender-role behavior of orphans with psychophysical development disorders is discussed. The aims of the use of mediapresentations in the process of learning are defined.
Розглянуто сучасні підходи щодо ефективного використання медіаосвітніх ресурсів у спеціальному навчальному закладі. Наведено приклади з досвіду проведення медіапрезентацій у процесі навчально-виховної роботи щодо формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку. Вказано цілі впровадження медіапрезинтацій при засвоєнні навчально-пізнавального матеріалу/
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3594
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MELNYCHENKO.pdf367,47 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.