Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36579
Назва: | Роль практичної підготовки у формуванні соціокомунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери |
Автори: | Глядик, Богдан |
Бібліографічний опис: | Глядик Б. Роль практичної підготовки у формуванні соціокомунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 26-29 |
Дата публікації: | 24-кві-2025 |
Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
Ключові слова: | практична підготовка соціокомунікативна компетентність соціальні виклики рефлексія емоційний інтелект |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається значення практичної підготовки у формуванні соціокомунікативної компетентності студентів соціальних спеціальностей. Підкреслено необхідність практики в умовах сучасних соціальних викликів та зазначено, що безпосередня взаємодія з клієнтами сприяє розвитку емпатії, критичного мислення, впевненості у своїх діях, адаптивності та комунікативних навичок. Окрему увагу приділено етапам організації практичної діяльності та рефлексії як чиннику професійного зростання. У статті обґрунтовано потребу в подальших дослідженнях щодо практичної складової підготовки фахівців соціальної сфери. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36579 |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: виклики сьогодення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hliadyk.pdf | 341,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.