Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36594
Назва: | Сучасні підходи до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребами |
Автори: | Лещук, Галина Василівна |
Бібліографічний опис: | Лещук Г. Сучасні підходи до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребами // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 43-46 |
Дата публікації: | 24-кві-2025 |
Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
Ключові слова: | особливі освітні потреби студенти з особливими освітніми потребами іноземні мови методи навчання |
Короткий огляд (реферат): | У статті обгрунтована необхідність оновлення підходів до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Окреслені методи навчання для студентів з різними видами порушень здоров’я та їхня специфіка. Проаналізовані інтерактивні методи навчання та їх потенціал для навчання студентів з особливими освітніми потребами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36594 |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: виклики сьогодення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Leshchuk.pdf | 429,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.