Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36594
Назва: Сучасні підходи до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребами
Автори: Лещук, Галина Василівна
Бібліографічний опис: Лещук Г. Сучасні підходи до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребами // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 43-46
Дата публікації: 24-кві-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: особливі освітні потреби
студенти з особливими освітніми потребами
іноземні мови
методи навчання
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтована необхідність оновлення підходів до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Окреслені методи навчання для студентів з різними видами порушень здоров’я та їхня специфіка. Проаналізовані інтерактивні методи навчання та їх потенціал для навчання студентів з особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36594
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchuk.pdf429,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.