Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36644| Назва: | Інтерактивні фізичні симуляції як засіб адаптації навчального матеріалу для учнів з особливими освітніми потребами | 
| Автори: | Мацюк, Віктор Михайлович Рапінда, Роман | 
| Бібліографічний опис: | Мацюк В., Рапінда Р. Інтерактивні фізичні симуляції як засіб адаптації навчального матеріалу для учнів з особливими освітніми потребами // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 196-200 | 
| Дата публікації: | 24-кві-2025 | 
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Ключові слова: | інклюзивна освіта фізика інтерактивні симуляції комп’ютерне моделювання | 
| Короткий огляд (реферат): | У тезах розглядається використання віртуальних фізичних симуляцій як ефективного засобу навчання для учнів з особливими освітніми потребами (ООП). Зосереджено увагу на важливості інклюзивної освіти й потребі створення доступного й адаптивного навчального середовища. Проаналізовано переваги застосування комп’ютерного моделювання, зокрема платформ PhET, Algodoo та Vascak, у процесі викладання фізики. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36644 | 
| Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: виклики сьогодення | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Matsiuk_Rapinda.pdf | 427,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

