Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36658
Назва: Соціальне замовлення як інструмент забезпечення якості надання соціальних послуг
Автори: Чернета, Світлана
Бібліографічний опис: Чернета С. Соціальне замовлення як інструмент забезпечення якості надання соціальних послуг // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 253-256
Дата публікації: 24-кві-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: соціальне замовлення
соціальні послуги
якість
ефективність
контроль
механізми
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається поняття соціального замовлення як інструменту підвищення якості надання соціальних послуг. Аналізуються нормативно-правові засади впровадження соціального замовлення, його роль у забезпеченні ефективності соціальної роботи. Окрема увага приділяється сучасним викликам і перспективам розвитку цього інструменту в Україні. Зроблено висновки про необхідність удосконалення механізмів контролю за якістю соціальних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36658
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cherneta.pdf529,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.