Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRybachok, S. M.-
dc.date.accessioned2025-07-09T11:46:57Z-
dc.date.available2025-07-09T11:46:57Z-
dc.date.issued2025-05-15-
dc.identifier.citationRybachok S. M. LANGUAGE AS IDENTITY: IMPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN MULTILINGUAL SOCIETIES // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу: збірник тез VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 травня 2025 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 65-67uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36694-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleLANGUAGE AS IDENTITY: IMPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN MULTILINGUAL SOCIETIESuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rybachok.pdf355,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.