Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36694
Title: LANGUAGE AS IDENTITY: IMPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN MULTILINGUAL SOCIETIES
Authors: Rybachok, S. M.
Bibliographic description (Ukraine): Rybachok S. M. LANGUAGE AS IDENTITY: IMPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN MULTILINGUAL SOCIETIES // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу: збірник тез VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 травня 2025 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 65-67
Issue Date: 15-May-2025
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36694
Appears in Collections:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rybachok.pdf355,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.