Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36878
Название: | Підтримка дітей та молоді через соціально-емоційну освітню діяльність (на прикладі реалізації проєкту «Розширення можливостей для дітей і молоді через навчання, розвиток навичок та UPSHIFT» Молодіжним центром «Start» УДПУ імені Павла Тичини) |
Другие названия: | SUPPORTING CHILDREN AND YOUTH THROUGH SOCIO-EMOTIONAL EDUCATIONAL ACTIVITIES (on the example of the implementation of the project «Expanding Opportunities for Children and Youth through Training, Skills Development and UPSHIFT» by the Youth Center «Start» of Pavlo Tychyna UPU) |
Авторы: | Кравченко, Оксана Войтовська, Алла |
Библиографическое описание: | Кравченко О., Войтовська А. Підтримка дітей та молоді через соціально-емоційну освітню діяльність (на прикладі реалізації проєкту «Розширення можливостей для дітей і молоді через навчання, розвиток навичок та UPSHIFT» Молодіжним центром «Start» УДПУ імені Павла Тичини) // Social Work and Education. Ternopil : Vector, 2025. Vol. 12. No. 2. P. 215-223. DOI : 10.25128/2520-6230.25.2.7 |
Дата публикации: | 2025 |
Издательство: | Vektor |
Ключевые слова: | соціально-емоційна освіта діти молодь емоційна грамотність психоемоційна підтримка розвиток навичок інклюзія проєкт socio-emotional education children youth emotional literacy psycho-emotional support skills development inclusion project |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається актуальність впровадження соціально-емоційної освіти в умовах сучасних глобальних викликів, що охоплюють соціальну нестабільність, інформаційне перенавантаження та проблеми психічного здоров’я серед дітей і молоді. Соціально-емоційна освіта представлена як стратегічно важливий підхід до формування емоційної грамотності, розвитку навичок емпатії, саморегуляції, самоусвідомлення та конструктивної взаємодії. На прикладі проєкту «Розширення можливостей для дітей і молоді через навчання, розвиток навичок та UPSHIFT», реалізованого Молодіжним центром «Start» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у співпраці з ГО «СКЦ «Задзеркалля» за підтримки ЮНІСЕФ Україна, проаналізовано ефективність інтеграції СЕО в різні освітньо-соціальні простори. Дослідження охоплює багатовекторну діяльність, що проводиться на базі дошкільних закладів, бібліотек, молодіжних центрів і соціальних установ, що забезпечує інклюзивність, міжсекторальну взаємодію та широкий охоплення цільової аудиторії. У статті наведено дані опитування батьків щодо емоційного стану дітей, результати якого свідчать про позитивну динаміку у психоемоційній сфері, розвитку комунікативних і когнітивних навичок. Окрему увагу приділено структурі навчальних модулів, ролі фахівців у формуванні безпечного освітнього середовища, ефективним методам роботи з дітьми, що враховують вікові особливості та потреби внутрішньо переміщених осіб. Зроблено висновки щодо високої ефективності впроваджених практик соціально-емоційної освіти, їх впливу на гармонійний розвиток дитини та необхідність подальшого впровадження СЕО в систему підготовки педагогічних і соціальних кадрів. The article examines the relevance of implementing socio-emotional education in the context of modern global challenges, which include social instability, information overload, and mental health problems among children and youth. Socio-emotional education is presented as a strategically important approach to the formation of emotional literacy, the development of empathy skills, self-regulation, self-awareness, and constructive interaction. Using the example of the project «Expanding Opportunities for Children and Youth through Learning, Skills Development, and UPSHIFT», implemented by the Faculty of Social and Psychological Education of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University in cooperation with the NGO «SCC «Zadzerkalya» with the support of UNICEF Ukraine, the effectiveness of integrating SEA into various educational and social spaces is analyzed. The study covers multi-vector activities carried out on the basis of preschool institutions, libraries, youth centers and social institutions, which ensures inclusiveness, intersectoral interaction and wide coverage of the target audience. The article presents data from a survey of parents on the emotional state of children, the results of which indicate positive dynamics in the psycho-emotional sphere, the development of communicative and cognitive skills. Special attention is paid to the structure of educational modules, the role of specialists in the formation of a safe educational environment, effective methods of working with children that take into account age characteristics and the needs of internally displaced persons. Conclusions are drawn regarding the high effectiveness of the implemented practices of socio-emotional education, their impact on the harmonious development of the child and the need for further implementation of SEA in the system of training pedagogical and social personnel. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://journals.uran.ua/swe/issue/view/19234 http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36878 |
ISSN: | 2520-6230 2520-6451 |
Располагается в коллекциях: | Social Work and Education Vol. 12. No. 2 (2025) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2_KRAVCHENKO.pdf | 817,86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.