Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37140
Назва: | Вплив соціально-емоційного навчання на мотивацію учнів у процесі вивчення іноземних мов |
Автори: | Мовчко, Вікторія |
Бібліографічний опис: | Мовчко В. Вплив соціально-емоційного навчання на мотивацію учнів у процесі вивчення іноземних мов / наук. кер. Т. Кондратьєва // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. Вип. 44. С. 92-95 |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37140 |
Розташовується у зібраннях: | Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 44 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30_Movchko.pdf | 240,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.