Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37495
Назва: Homo musicus: вихід із ієрофанії
Автори: Кондрацька, Людмила Анатоліївна
Бібліографічний опис: Кондрацька Л. Homo musicus: вихід із ієрофанії // Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (5-6 березня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 105-110
Дата публікації: 5-бер-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: сакральний простір
інтонований смисл
музична риторика
ентелехія
homo musicus
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу розглянути антропологічний аспект проблеми семасіології антиномічної взаємодії сакрального і музичного просторів, зокрема подано панораму намірів афективного переживання, пізнання (sapere aude), створення «месіанських ідолів», лукавого загравання і, нарешті, заперечення Світла Досконалої Радості; верифіковано концептуальне положення про наївність сучасних прагнень до повноти становлення і оформленості музичного смислу (як антиномічної тріади сутності, її неявної присутності й вираження у інтонованих іконах, індексах і символах) у постхармсівській ситуації різоми музичних просторів, без зумовленості процесу рівнем аскези homo musicus.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37495
Розташовується у зібраннях:Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.KONDRATsKA.pdf111,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.