Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37962
Title: Маркетинг і медіа в олімпійському спорті: вплив на підготовку і популяризацію
Authors: Ладика, Петро Ігорович
Петрица, Петро Миколайович
Bibliographic description (Ukraine): Ладика П., Петрица П. Маркетинг і медіа в олімпійському спорті: вплив на підготовку і популяризацію // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали п’ятої Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю приуроченої 35 річниці створення Національного Олімпійського Комітету України (23-24 жовтня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 98-102
Issue Date: 23-Oct-2025
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: маркетинг у спорті
олімпійський рух
медіа
соціальні мережі
популяризація спорту
sports marketing
Olympic movement
media
social networks
sports promotion
Abstract: У статті розглядається роль маркетингу та медіа у сучасному олімпійському спорті. Висвітлено їх вплив на процес підготовки спортсменів та на популяризацію олімпійського руху. Особливу увагу приділено цифровим платформам, соціальним мережам та телевізійним трансляціям, які формують суспільний інтерес і створюють нові можливості для фінансування та просування спорту.
The article examines the role of marketing and media in modern Olympic sports. It highlights their impact on the training of athletes and the promotion of the Olympic movement. Special attention is paid to digital platforms, social networks, and television broadcasts, which shape public interest and create new opportunities for financing and sports promotion.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37962
Appears in Collections:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_Ladyka_Petrytsa.pdf315,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.