Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37969
Название: Сучасні виклики у підготовці футбольного тренера від традиційних підходів до інновацій
Авторы: Оверчук, Р.
Квасниця, Ірина
Ляшенко, О.
Библиографическое описание: Оверчук Р., Квасниця І., Ляшенко О. Сучасні виклики у підготовці футбольного тренера від традиційних підходів до інновацій // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали п’ятої Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю приуроченої 35 річниці створення Національного Олімпійського Комітету України (23-24 жовтня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 138-143
Дата публикации: 23-окт-2025
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: тренер з футболу
професійні компетентності
цифрові технології
аналітична компетентність
football coach
professional competencies
digital technologies
analytical competence
Краткий осмотр (реферат): У публікації розглянуто сучасні виклики, що постають перед футбольними тренерами в умовах глобалізації та цифровізації спорту. Визначено основні професійні компетентності тренера, серед яких професійні знання та вміння, комунікативні, психологічні та аналітичні. Особлива увага приділена впровадженню інноваційних технологій, таких як відеоаналіз, GPS-моніторинг, VR- і AR-інструменти, а також застосуванню штучного інтелекту у тренувальному процесі. Підкреслено важливість безперервного навчання, системи ліцензування UEFA та соціальної ролі тренера у вихованні спортсменів.
The publication examines the contemporary challenges facing football coaches in the context of globalisation and digitalisation of sport. It identifies the core professional competencies of a coach, including professional knowledge and skills, communication, psychological and analytical skills. Particular attention is paid to the introduction of innovative technologies, such as video analysis, GPS monitoring, VR and AR tools, as well as the use of artificial intelligence in the training process. The importance of continuous learning, the UEFA licensing system and the social role of the coach in the education of athletes is emphasised.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37969
Располагается в коллекциях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24_Overchuk _Kvasnytsia_Liashenko.pdf255,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.